قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه پیام نور زمان و نحوه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان
به گزارش روابط عمومی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه پیام نور از امروز 2 لغایت 7 آبان ماه به صورت حضوری در مراکز و واحدهای معرفی شده پذیرفته شدگان، صورت می گیرد.

نتایج پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد از طریق نشانی https://result.pnu.ac.ir قابل مشاهده می باشد.



انتخاب واحد پذیرفته شدگان نیز از تاریخ 3 لغایت 7 آبان ماه در سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود. پذیرفته شدگان لازم است اصل مدارک شامل تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، اصل مدرک کارشناسی را در قالب فایل JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام حضوری به کارشناسان تحویل دهند.



ارائه مدارک فیزیکی ذکر شده هنگام ثبت نام حضوری الزامی است. لازم به ذکر است مطابق بند 22 دستورالعمل سازمان سنجش صفحه 4 برخی از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان، همزمان از طریق آزمون ورودی کارشناسی ارشد و یا المپیاد دانشجویی و یا آزمون‌های اختصاصی برخی دانشگاه‌ها نیز پذیرش می‌شوند.



 
با توجه به اینکه امکان تحصیل همزمان وجود ندارد و داوطلب فقط می‌تواند در یک کدرشته محل تحصیل نماید، می‌بایست متقاضی انصراف خود را از سایر قبولی‌ها به دانشگاه پذیرش شده اعلام نماید.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر