اسامی دانش آموختگان حائز رتبه اول جهت استفاده از سهمیه کارشناسی ارشد

پیرو نامه شماره د / 3 /22665 مورخ 31/04/1393 در اجرای بند ج ماده 2-7 آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های بالاتر، موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

الف – براساس بند ج ماده 2-7 آیین نامه مزبور، دانش آموختگان برتر (نفر اول) در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی ظرف حداکثر 4 نیمسال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و حداکثر 8 نیمسال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی پیوسته استخراج می گردد.

تبصره: برگزیدگان علمی برای رشته هایی که سرفصل درسی آن ها برای کارشناسی ناپیوسته 5 ترم و برای کارشناسی پیوسته 9 ترم می باشد، ملاک عمل قرار می گیرد. (برای دانشجویان دانشگاه پیام نور)

تبصره: دانشجویان مجازند حداکثر دو سال پس از زمان دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار از این تسهیلات استفاده نمایند.

ب – چنانچه دانشجویی دارای رتبه اول در مرکز باشد، ولی در آزمون ارشد مجاز به انتخاب رشته نشده باشد، امکان معرفی نفرات بعدی وجود ندارد.

پ – لازم است فردی که دارای رتبه برتر می باشد، فرم تاییدیه رتبه اول خود را به دانشگاه - واحد پشتیبانی سیستم گلستان - تحویل دهد.

ت – افرادی که در لیست حاضر می باشند، براساس استخراج آمار اولیه از سیسام گلستان می باشد و در ارزیابی اولیه ملاک عمل نخواهد بود. دانشجو باید با مراجعه به واحد پشتیبانی سیستم گلستان، از کسب رتبه برتر خود اطمینان حاصل نماید.

ث – مهلت تعیین شده برای ثبت در سامانه سازمان سنجش تا 6 تیر ماه می باشد. لذا مراجعه بعد از تاریخ ذکر شده، ترتیب اثر داده نمی شود.

ج – چنانچه فردی خود را رتبه اول رشته در بین ورودی های خود می داند و در لیست نیست، در اسرع وقت به دانشگاه مراجعه کند.

چ – وجود و یا عدم وجود نام فردی در لیست، هیچ حقی برای هیچ کسی ایجاد نمی کند.

دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می توانند سئوالات خود را به صورت پیامکی با شماره 50004646000000 واحد پشتیبانی سیستم گلستان در میان بگذارند.

شماره تلفن 2263916 نیز آماده پاسخگویی در ساعات اداری می باشد.

بر روی سال ورود خود به دانشگاه در پایین همین برگه کلیک کنید.


برای مشاهده لیست کلیک کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر