ایده کارآفرینی اینوکا


اینوکا پیوند ایده پردازی و کارآفرینی، در راستای ایجاد کارآفرینی موفق، رویدادی فراتر از استارت آپ ویکند و ایده شو برای اولین بار در تاریخ 21/12/1396 با همت و خلاقیت حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه شهرکرد، بسیج دانشجویی استان و تیم های دانشجویی دانشگاه شهرکرد با محوریت های فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک، صنایع دستی و گردشگری و ایده آزاد وبا دعوت از ۲۰ ایده پرداز برتر و با حضور دکتر پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان، دکتر خوش سیر معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد،عبداله قاسمی مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان، مهندس میر احمدی معاون بسیج دانشجویی استان و برخی دیگر از مسئولان و اساتید دانشگاه و حضور پرشور علاقمندان،در سالن خیام دانشگاه شهرکرد برگزار گردید.

در این رویداد150 ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود که پس از داوری، 20 ایده برتر بهمرحلهاولکه«مرحلهارائهایده»میباشد،راهپیداکردند.در این مرحله از ایده پردازان دعوت به عمل آمد تا در مدت سه دقیقه ایده خود را معرفی نموده و از مزیت ها و قابلیت های آن صحبت کنند. داوران این مرحله دکتر ویشتاسب سلیمانیان، مهندس اعرابی و دکتر سلیمی بودند. انجمن های علمی مکانیک، صنایع و کانونهای استعداد جوان برتر، روانشناسی و همیاران سلامت دانشگاه پیام نور شهرکرد در این رویداد حضور داشتند.

در این رویداد آقای نجات دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه پیام نور شهرکرد برای ایده خود توضیحاتی ارائه می دهدو در زمره 20 ایده برتر قرار می گیرد.
«اینوکا» برگرفته از سه کلمه کلیدی «ایده»، «نوآوری» و«کار آفرینی » است که توسط جمعی ازدانشجویان دانشگاه شهرکرد طراحی شده

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر