جشن آغاز امامت امام زمان(عج) با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد. به گزارش  امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد همزمان با فرارسیدن نهم ربیع  الاول آغاز ولایت امام زمان(عج) با حضور اساتید،مدیران، کارکنان و دانشجویان جشنی بزرگ در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزارشد.

 عضو دفتر نهاد رهبری در دانشگاه در آیین جشن آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) با تبریک نهم ربیع الاول آغاز امامت آن حضرت،گفت: تشکیل حکومت جهانی به عنوان رسالت و ماموریت اصلی امام زمان (عج) مهمترین تفاوت آن حضرت با دیگر ائمه اطهار (ع) است.

وی تصریح کرد: تمامی پیامبران الهی و امامان وعده ظهور حضرت مهدی (عج) و تشکیل حکومت جهانی توسط ایشان برای ریشه کنی ظلم، جور، فساد و بی عدالتی را داده ‌بودند.

حجت الاسلام محمدیان، اصل و ریشه مهدویت را یکی از بنیادی ‌ترین آموزه ‌ها و اصیل ‌ترین اعتقادات شعیه دانست و خاطرنشان کرد: در واقع مهدویت دوره جدیدی از خودسازی برای رسیدن به سیر الهی است و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) دوره بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: ما اگر تفکر مهدویت را دنبال کنیم می ‌بینیم که اعتقاد به منجی در تمام ادیان وجود دارد و این اعتقاد یک تفکر عمیق است.

این آیین با مدیحه سرایی مداح اهل بیت همراه بود.

در پایان نیز به قید قرعه هدایای ارزنده ای شامل 3 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، و جوایز نفیس دیگری اهدا شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر