راه اندازی کتابخانه تخصصی بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار یزدی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد ، کتابخانه  تخصصی بنیاد موقوفات محمود افشار یزدی در پایان شهریور ماه 1396 با حضور  دکتر حمید رضایی معاون محترم دانشگاه پیام نور استان، دکتر داوود مهدوی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، و جمعی از مسؤلان و مدیران دانشگاهی در محل کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد بازگشایی شد.

این کتابخانه با همکاری بنیاد موقوفات دکتر افشار یزدی ایجاد شده است و در حقیقت پنجمین کتابخانه تخصصی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد می باشد.

در این کتابخانه  که با بیش از 160 جلد کتاب مورد بهره برداری  قرار گرفت و آثار متنوعی در حوزه های جغرافیا، فرهنگ، ادبیات، سیاست و تاریخ گرد آوری شده و در اختیار مراجعان قرار گرفته است.

دکتر رضایی در مراسم افتتاح این کتابخانه ضمن تشکر و قدردانی از مسؤلین محترم بنیاد موقوفات دکتر افشارجهت راه اندازی این کتابخانه اظهار داشت: برای آنکه در بهره گیری از علم موفق باشیم باید ضمن مطالعه کتب کاربردی و علمی، به تحقیق و پژوهش نیز بپردازیم، وی همچنین عنوان نمودند باید از کتابخانه‌های قفسه باز برای امر تحقیق بهره برد.

دکتر رضایی همچنین عنوان  نمودند این کتابخانه در فضای مناسب افتتاح شده است وانشاالله این کتابخانه منشاء خیر و برکت در حوزه پژوهش برای  دانشجویان قرار گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر