اولین مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی مسکنکارکنان دانشگاه پیام نور استان
اولین مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری(درشرف تاسیس) درروزدوشنبه مورخ 28/02/94 طی دعوتی که از سوی هیئت موسس و بر اساس شرح وظایف مندرج در ماده 10دستورالعمل تشکیل تعاونیها صـورت گرفته بود با حضور مسئولین و کارکنان دانشگاه پیام نور در محل سالن اجتماعات شهید آوینی در فضایی کاملاًصمیمی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، اولین مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری(درشرف تاسیس)درروز دوشنبه مورخ 28/02/94 طی دعوتی که از سوی هیئت موسس و بر اساس شرح وظایف مندرج در ماده 10 دستورالعمل تشکیل تعاونیها، برگزار گردید.

این جلسه با حضور مسئولین و کارکنان دانشگاه پیام نور در محل سالن اجتماعات شهید آوینی  در فضایی کاملاً صمیمی برگزار شد.
 
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، آقای دکتر آبرود، معاون دانشگاه پیام نور استان پیرامون اهداف، رسالت و ضوابط تشکیل شرکت تعاونی مسکن مطالبی را تشریح نمود.
 
وی 
 با اشاره به  دغدغه و نگرانی همکاران از مشکل مسکن و برنامه ریزی برای حل چنین دغدغه هایی بهترین شیوه را تشکل و فعال کردن تعاونی مسکن بیان نموده و زمینه را برای این موفقیت، مناسب دید.
 
دکتر آبرود، به سیاست های دولت و حمایت وزارت مسکن و همکاری سازمانهای استانی در این زمینه اشاره  و
اظهار امیدواری کرد، با همت عمومی اعضای مجمع و هیئت مدیره، تعاونی مسکن بتواند تجربه کارگروهی و هم اندیشی را تمرین نموده و در راستای حل مشکل مسکن همکاران، اقداماتی مناسب انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شهرکرد،
در اولین اقدام  انتخابات و تغیر اساس نامه شرکت تعاونی مسکن سابق به تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه پیام نور استان انجام گردید و انتخابات اعضاء هیئت مدیره جدید ابرگزار گردید که نتایج حاصله به شرح ذیل اعلام می گردد:

انتخابات هیات مدیره
انتخابات بازرسان
ردیف
نام ونام خانوادگی
نوع عضویت
تعداد آراء
ردیف
نام ونام خانوادگی
تعداد آراء
1
دکتر علیرضا آبرود
اصلی
78
1
مهدی علیخانی
46
2
مهندس امین میرزاخانی
اصلی
58
2
حبیب الله آقابابا
33
3
فرزاد محمدی
اصلی
57
3
فضل الله طاهری(علی البدل)
28
4
دکتر حسینعلی قجری
اصلی
41
 4
 مرتضی عابدی
 25
5
کیوان ولی پور
اصلی
41
 5
 فاطمه مهدیان
 20
6
قاسمعلی مردانی و بهنام مختاری
(علی البدل)
26
 
7
یزدان میرزایی
21
 
8
مجید عباسی و علیرضا صالحیان
17
 
9
دکتر داود مهدوی
20
 
10
محسن فروزنده
11
 
11
مهرانا کوهی
10
 
12
مجید میراحمدی
9
 
13
امین امانی و اکبر خادمی
8
 
14
سیدکمال مهدوی
5
 
15
داریوش محمدی
3
 
16
ابراهیم امینی
بدون رای
 
 
پس از انتخابات مذکور برابرمفادماده 16 دستورالعمل تشکیل تعاونیها وظایف هئیت موسس به پایان رسید.روابط عمومی زحمات و تلاشهای هیات موسس که منتج به تفکیک اعضاء سازمان و استقلال تعاونی مسکن گردید قدردانی می نماید .
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر