نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه با موضوع تحلیل سیاسی مسائل روز در دانشگاه پیام نور شهرکرد  نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه پیام نور استان با موضوع تحلیل سیاسی مسائل روز با حضور آقای محمدرضا ترقی عضو هیئت امناء کمیته امداد کشور در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه پیام نور از شهرکرد در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حمزه ، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ولادت امام سجاد و سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفتند.

در ادامه،مدعو جلسه، جناب آقای ترقی، آغاز بحث را "نامگذاری سال" قرار داد و گفت: باید  هم افزایی دولت و ملت جهت گذر از مسائل سیاسی و اقتصادی روز انجام گیرد.

وی افزود:تحریم‌های جدید نشان‌دهنده عدم صداقت طرف مذاکره‌ کننده با جمهوری اسلامی است در حالی که آنها همچنان به سیاست قبلی خود مبنی بر فشار بر کشور ادامه می‌دهند.

ترقی با اشاره به فرمایشات اخیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای و بیانیه لوزان گفت: مقام معظم رهبری بارها خطوط قرمز نظام را درباره موضوع هسته‌ای کشورمان مشخص کرده‌ اند و تیم مذاکره کننده نیز با رعایت این خطوط، روند مذاکرات را تا امروز ادامه داده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان با کمک مقام معظم رهبری و اضافه کردن افرادی به این تیم ، گروه قوی را ساخته که می توانند مذاکرات را مدیریت نمایند.

ترقی، در ادامه گفت: اگر در مذاکرات  خطوط قرمز نظام رعایت نشود، توافقات به نتیجه نخواهد رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر