سی و چهارمین یادواره شهید ابراهیم همت این یادواره که به مناسبت سالروز شهادت شهید همت با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکردبرگزار گردید ،
 پس از قرائت قرآن و پخش سرود ، حجت الاسلام والمسلمین احمدی ، در خصوص نظام اسلامی ، سیره فاطمی و رزمندگی در راه اسلام و انقلاب ایراد سخن کردند.
 
نکات مورد اشاره ایشان ، توجه به صفت و خصوصیت ایثار و شهادت ، مردمی بودن و وظیفه شناسی ، توجه ویژه به بیت المال و ایجاد فضای اسلامی در همه کار ها بود که در بین صحبت هایشان چندین بار به آن اشاره کردند.

پس از ایشان حاج محمد کیانی به عنوان راوی ، داستان ها ، خاطرات و لطایف زمان جنگ را مطرح کرده و فضای جنگ و دفاع مقدس را برای حضار بطور خلاصه توصیف کردند. در میان بخش های مختلف برنامه ، کلیپ های تهیه شده از ندگی نامه و ویژگی های شهید همت ، به نمایش گذاشته شد و بسته های فرهنگی شامل عکس شهید و رزق های معنوی در بین حضارتوزیع گردید.

این محفل  با مداحی حاج حجت اله کیانی به پایان رسید. میمانان ویژه این یادوارهدکترمهدوی ، حجت الاسلام والمسلمین خلیلیان ، سرهنگ مولوی (معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم) ، سرهنگ ذوالفقاری (فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی) ، معاونین ناحیه بسیج دانشجویی بودند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر