برگزاری کارگاه آموزشی با آیین نامه ارتقاءاعضای هیأت علمی

کارگاه آموزشی آشنایی با آیین نامه ارتقاء اعضای هیأت در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شهرکرد ، کارگاه آموزشی ارتقاء اعضای علمی با حضور دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه ، هیأت جذب و اعضای هیأت علمی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد .

دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان  ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین  با بیان اینکه حفظ پویایی و سطح مطلوب علمی و پژوهشی اعضای هیأت علمی  ارزشیابی مستمر و مداوم آنان است اظهار کرد : رویکرد هیأت جذب با اهتمام دانشگاه به مبحث کیفی سازی و بهره گیری از توان کامل اعضای هیأت علمی در دانشگاه پیام نور استان می باشد.  

وی بیان کرد :  هدف هیأت جذب برطرف کردن مشکلات اعضای هیأت علمی  با تأکید بر کیفی سازی می باشد و متقاضیان بعد از انجام فرایند مصاحبه علمی و پژوهشی با موافقت هیأت جذب ارتقا پیدا خواهند کرد.

ایشان بر اهمیت و ضرورت برگزاری این کارگاه آموزشی در دانشگاه پیام نور استان  تاکید نمود و گفت : آیین نامه ترفیع و ارتقاء هم اکنون ازسوی سازمان مرکزی دانشگاه در حال اجرا است وپیوسته ارزشیابی و نظارت کامل برآن وجود دارد .

 سرپرست دانشگاه پیام نور استان لزوم توجه اعضای هیأت علمی به مسائل پژوهشی و علمی را برای ارتقاء امری مهم دانست و افزود : اساتید با تحرک علمی و کارهای پژوهشی میتوانند رزومه قوی برای تبدیل وضعیت شدن داشته باشند.

در ادامه دکتر آبرود گزارشی ازفعالیت های آموزشی ، فرهنگی و عمرانی  دانشگاه پیام نور استان را ارائه و بیان کرد : در حال حاضر 84 نفر اعضای هیأت علمی با بیش از 8 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای سراسر استان در حال تحصیل هستند که روند پذیرش دانشجو در سال جاری رو به افزایش بوده است.

لازم به ذکر است در این کارگاه آموزشی اعضای هیأت جذب به برسی جزئیات مربوط به آیین نامه ارتقاء ، نحوه محاسبه امتیاز ها و حداقل امتیازهای علمی ، پژوهشی و اجرایی پرداختند و در پایان این کارگاه به سوالات تخصصی شرکت کنندگان در زمینه ارتقاء پاسخ داده شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر