طرح کتابت قرآن کریم به خط دانشجویی
 
در راستای افزایش انس اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرکرد و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با همکاری امورفرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور شهرکرد مورخ 3/3/1397 جلسه ای با حضور دکتر نادری مسئول بسیج اساتید، آقای محمدی مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، خانم امیری دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه و جمعی از دانشجویان فعالکانون قرآن و عترت و فعالان فرهنگی برگزار گردید.
بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر نادری در سخنان خود اظهار داشتند.
قرآن نوری است که در آن تاریکی یافت نمی شود و چراغی است که درخشندگی آن زوال نپذیرد، ریسمانی که رشته آن محکم و پناهگاهی که قله ی آن بلند و دریایی است که تشنگان آن ، آبش را تمام نتوانند کشید و شفا دهنده ایست که بیماری های وحشت انگیز را بزداید ، قرآن بهار دل چشمه های دانش ، سرچشمه ی عدالت و نهر جاری زلال حقیقت است.
سپس خانم امیری طرح کتابت قرآن کریم به خط دانشجویی را ارائه دادند :
کتابت قرآن یکی از موضوعات بنیادین در علوم قرآنی ومجموعه علوم و معارف اسلامی است که علم رسم المصحف یا علم مرسوم الخط جایگاه ونقش مهمی در ارتباط با حفظ اصالت و جاودانگی قرآن برعهده دارد.
انجام طرح کتابت در مکان هایی مانند دانشگاه که محل تحصیل علم و فعالیت دانشمندان و صاحبان علم و دانش است باعث می شود تا قرآن توسط افراد فاضل و صاحب دانش نگارش شود تا شأن قرآن حفظ و کتابت قرآن با نگارش آن توسط فضلا و صاحبان علم حفظ شود.
در این طرحدانشجویان علاقمند هر کدام یک صفحه یا بیشتر را انتخاب کرده و آن را با خودکار، قلم، مداد و... کتابت می کنند.
در این جلسه طرح کتابت قرآن تصویب گردید، سپس غرفه ای برای معرفی این طرح به دانشجویان بر پاشد و  برای نمونه صفحاتی به خط دانشجویی در این غرفه به نمایش گذاشته شد و دانشجویان از این طرح استقبال نمودند.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر