هم اندیشی اساتید ونخبگان با محوریت جایگاه نظارت بر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه پیام نور شهرکرد  
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد نشست هم اندیشی اساتید ونخبگان دانشگاه با محوریت جایگاه نظارت بر انتخابات با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان و اساتید علمی ، نخبگان دانشگاه و رؤسای مراکز و واحدها برگزار گردید.
ابتدا دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور ضمن خیر مقدم، بیان نمودند : در جوامع دمکراسی مردم در تمامی امور وسیاست شرکت می کنند . و پائین ترین سطح مشارکت سیاسی مردم در جامعه انتخابات می باشد. همچنین در ادامه ایشان افزودند:یکی از مزیتهای انتخابات در جوامع گردش نخبگان می باشد و همین امر باعث ثبات و پایداری نظام می شود و باید تلاش شود که مشارکت در انتخابات به حد اکثر برسد.
   در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری رئیس هیئت نظارت استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ، بیان نموده اند: دمکراسی ابزار و وسیله ای برای رسیدن به هدف می باشد ، اگر ابزار و وسیله خوب به کار گرفته و نظامدار عمل نماید به هدف می رسد و در غیر اینصورت هدف دست یافتنی نمی باشد.  ایشان در ادامه به نقش وجایگاه نظارت بر انتخابات و نحوه تأیید صلاحیت کاندیدا تشریح نموده اند که: تأیید کاندیدا در دو حوزه از طریق استعلام از مراجع چهار گانه وتحقیقات محلی صورت می گیرد و در این خصوص به تحلیل مراحل این فرایند پرداختند.
در ادامه جلسه پرسش و پاسخ میان اعضای علمی و نخبگان دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری صورت گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر