حذف نمره ردی از معدل دانشجویان پیام نور قطعی شد. معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور بخشنامه حذف نمره ردی از معدل دانشجویان را ابلاغ کرد

متن بخشنامه :

1-به استناد تبصره ماده 8 آیین نامه وزارتی  چنانچه دانشجویی یک درس عملی- نظری را اخذ ولی نمره قبولی کسب نکند، اما دوره عملی درس را گذرانده باشد، می تواند بخش نظری آن درس را به صورت معرفی به استاد در نیمسال بعد با رعایت مفاد ماده 8 اخذ نماید.

2- به استناد تبصره 1 ماده 18 آیین نامه وزارتی ، دانشجویی که در هر نیمسال در یک یا چند درس نمره قبولی کسب نکند، چنانچه در نیمسال های بعدی، درس یا دروس مذکور را با نمره قبولی بگذراند، نمره یا تمام نمره های مردودی قبلی در ریز نمرات تحصیلی دانشجو، ثبت و باقی می ماند، اما در میانگین کل دوره بی اثر و صرفا آخرین نمره قبولی در آن درس ملاک محاسبه میانگین کل دوره خواهد بود.

3- به استناد تبصره 2 از ماده 18 آیین نامه وزارتی ، گذراندن دروس با استفاده از تبصره 1 ماده 18 ، صرفا برای محاسبه میانگین کل دوره تحصیلی در هنگام دانش آموختگی می باشد. نمرات مردودی در میانگین ترم محاسبه می شود.

4- به استناد تبصره 3 ماده 18 آیین نامه وزارتی، تسهیلات این بخشنامه شامل دانشجویانی که به دلیل تقلب و یا حکم کمیته انضباطی نمره مردودی دریافت می کنند نمی شود.

5- به استناد ماده 33 آیین نامه وزارتی  ، مفاد موارد فوق برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 94-93 و پس از آن و نیز تمام دانشجویانی که در زمان ابلاغ این بخشنامه شاغل به تحصیل هستند، به شرطی که خللی در تحصیل ایشان ایجاد نکند لازم الاجرا است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر