بازدید از سومین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی

به منظورنشر و ترویج فرهنگ معارف ناب قرآن در بین اقشار مختلف جامعه و رهنمون های این آیات در زندگی مردمدر ایام ماه مبارک رمضان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سومیننمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان با حضور بیش از ۱۰۰ ناشر بزرگ کشور و عرضه ۵ هزار عنوان کتاب در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برپاشده است.

مورخ 7/3/1397 دکتر مهدوی ریاست دانشگاه پیام نور شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین خلیلیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای محمدی مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، اعضای کانون قرآن و عترت و جمعی از دانشجویان مرکز دانشگاه پیام نور شهرکرد از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

این نمایشگاه از پنجم خردادماه افتتاح  شده و تا 12 خرداد دردو نوبت صبح و بعد از ظهر در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد میزبان علاقمندان به علوم قرآنی است.

در این نمایشگاه بیش از 100 ناشر بزرگ کشور 5 هزار عنوان کتاب در حوزه علوم قرآنی را در 45 غرفه عرضه کرده‌اند.

از مجموع 45 غرفه، 20 غرفه شامل مکتوبات قرآنی و مابقی نیز شامل عرضه محصولات مرتبط از جمله پوشش‌های اسلامی و اجرای برنامه‌های مرتبط هستند.ویژگی نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته افزایش حجم برنامه‌های مرتبط و فعالیت‌ها، افزایش عرضه کتاب‌ها و نرم‌افزارهای قرآنی و همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزارهای قرآنی، نمایشگاه هنرهای تجسمی نیز برگزار شده است. در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مراسم و محافل قرآن، اجرای نمایش میدانی، شعرخوانی، نشست‌های علمی و تخصصی، حجاب و عفاف، جلسات تدبیر و تدبر، برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه از صدا و سیما، تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری کارگاه‌های قرآنی و هنری، شفاخانه قرآنی و اکران فیلم بخشی تدارک دیده شده است.

کلیه محصولات نمایشگاه با 20 تا 50 درصد تخفیف ارائه می‌شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر