اعلام زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی « آزمون سراسری » و « بدون آزمون »؛ ورودی مهرماه 95 دانشگاه پیام نور ثبت نام اولیه از 7 تا 14 مهرماه 95 به صورت غیرحضوری از طریق سیستم جامع گلستان می باشد. 

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان کارشناسی سال 95 در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، به اطلاع می رساند؛
  
ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان از 7 تا 14 مهرماه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir صورت می گیرد و کلیه پذیرفته شدگان در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به انجام پذیرش غیرحضوری ( ثبت نام اولیه ) اقدام نمایند.
 
روند ثبت نام به شرح ذیل است:
 
1- پذیرفته شدگان گرامی لازم است در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت
http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
 
1-1- پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در زمان اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه ( که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند.
 
1-2- پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
1- تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
2- عکس 4×3 با زمینه روشن
3- اصل مدرک دیپلم متوسطه
4- مدرک پیش دانشگاهی
5- ارائه رسید پستی تائیدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
6- ارائه مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (آقایان)
 

توجه: لازم به ذکر است که در این مرحله نیازی به مراجعه به دانشگاه نمی باشد.

اطلاعیه های تکمیلی درخصوص زمان و مراحل ثبت نام نهایی، تشکیل پرونده فیزیکی، انتخاب واحد و... متعاقبا از طریق همین پورتال و نیز کانال تلگرام دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر