راه اندازی کارگاه قارچ در هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور شهرکرد درتاریخ16آذرماه 1395 کارگاه قارچ دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با مساحتی بالغ بر24 متر مربع و هزینه ای حدود 120 میلیون ریال وبا ظرفیت 3تن کمپوست ،با حضور دکترقجری ریاست محترم ستاد ودکترآبرودمعاونت محترم وحاج آقا صفی مسئول محترم دفترنهاد مقام معظم رهبری وهمچنین دکتر رضایی ریاست محترم مرکزشهرکرد وبا همراهی مسئولین ستادومرکزراه اندازی گردید.

از آنجایی که امروزه یکی از معضلات فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی اشتغال آنها می باشد، لذا این کارگاه با هدف کارآفرینی، اشتغال و آشنایی دانشجویان رشته های کشاورزی؛ منابع طبیعی و صنایع غذایی با این حرفه و مشاغل خانگی و همچنین درآمدزایی ایجاد شد.

قابل ذکر است در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برای اولین بار در جهت کارافرینی و آشنایی دانشجویان با مشاغل خانگی و مبحث اشتغال با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و عضو علمی مرکز شهرکرد دکتر مهاجر کارگاه قارچ با دعوت از مدرس سازمان فنی و حرفه ای در مهر و ابان ماه 94 بر گزار شد.
 
در این دوره پس از برگزاری ازمون به قبول شدگان مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا شد. قابل ذکر است کارگاه قارچ مجهز به ساختمان عایق صوتی و حرارتی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بوده و در حال حاضر 2 تن کمپوست در آن ریخته شده است که بزودی قارچ آن قابل برداشت خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر