بازدید از خانه ی سالمندان شهرکرد
     مادر ها بهشت مجسم خدا روی زمین اند؛ همان هایی هستند که بودنشان جبران تمام نبودن هاست، امنیت بوی تنشان جبران همه ی نا امنی ها، دست های بوسیدنی شان تسکین همه ی زخم ها و تارهای سفید قدر دانستنی شان جبران تمام سیاهی های این دنیا.
بنابر گزارش کانون همیاران سلامت دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد؛
به مناسبت روز مادر35نفر از دانشجویان این دانشگاه شامل اعضای کانون همیاران سلامت و انجمن روانشناسی به همراه استاد زهرا امینی ، آقای محمدی مسئول فرهنگی دانشگاه و آقای پوریا جهانبازی مسئول برگزاری در تاریخ 17/12/1396 از خانه ی سالمندان شهرکردبازدید به عمل آوردند.این بازدید در دو مقطع زمانی به ترتیب گروه اول در ساعت 9:30 و گروه دوم در ساعت 11:30 انجام گرفت .
     در ابتدای این بازدید از بخش های مختلف این مرکز دیدن به عمل آمد و توضیحاتی نیز راجع به نحوه ی عملکرد این مجموعه ارائه شد و پرسنل این مرکز توضیحاتی در خصوص تک تک مادران حاضر در آنجا و خدماتی که به آنها در طی حضورشان در این مرکز ارائه می دهند، بیان کردند. در ادامه ی این بازدید استاد امینی با معرفی همه ی مادران این مجموعه و اهدای گل و کادوی تهیه شده توسط مسئولین دانشگاه سعی بر این داشتند تا روزی سرشار از شادی برای مادران این مجموعه رقم بزنند. در آخر هم از بخش ویژه بازدید به عمل آمد که در آن مادرانی با ویژگیهای خاص و در بستر بیماری اما با دلی بزرگ و چشمهای سرشار از مهربانی در آنجا قرار داشتند.
    در انتهای این بازدید آقای محمدی مسئول فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک روز مادر بر تمامی مادران؛ از زحمات کانون همیاران سلامت و انجمن روانشناسی قدردانی به عمل آوردند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر