برگزاری کارگاه ازدواج - مهارت های زندگی
بنابر گزارش کانون همیاران سلامت و انجمن روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد ، به منظور ارتقای دانشمهارتهای زندگیو نیز ارتقا سطح سلامت روانی زندگی مشترک وکاهش آمار طلاق و اختلافات زناشویی و ازدواج نا موفق ویژه دانشجویان، در تاریخ 20/12/ 96کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با همکاریموسسه مردم نهاد نقش زندگی و اداره ورزش در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد و با حضور استاد مریم برزکار برای جمعی از دانشجویان برگزار گردید و برنامه ریزی شده است که برنامه و همایش های متفاوتی در این راستا با موضاعات مختلف برگزار شود.
خانم برزکار در این کارگاه در راستای ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی دانشجویان؛مباحث مختلف در رابطه با مهارتهای قبل از ازدواج، حوزه آشنایی با ازدواج، انتخاب همسر ومعیارهای انتخاب آن، عوامل موثر برازدواج موفق، کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از ازدواج غلط، موانع ازدواج مناسب و ...را به طور کامل توضیح دادند.
شرکت کنندگان در کارگاه به بیان دیدگاهها و نظرات خود در مورد دوران قبل از ازدواج پرداختند و سوالات خود را مطرح کردند و به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد. در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره داده می شود.
در پایان برنامه از دانشجویان جهت کنترل و بهبود کیفیت و ارتقا سطح آن نظر سنجی به عمل آمد و ضمنا در آخر پذیرایی از دانشجویان به عمل آمد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر