پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید
بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوندی راکه به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرموده و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود،آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی،اساتید ،کارکنان و دانشجویان عزیز تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.
مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر دانشگاه » یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. و ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات  رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه محقق سازیم.
امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و در آینده گنجینه­ای از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید. در پایان آرزوی عزت و سربلندی برای یکایک شما آینده سازان ایران داریم.

                                                                                
  با آرزوی موفقیت برای تمامی دانشگاهیان
حمید رضایی
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر