برگزاری مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه پیام نور شهرکرد مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم دکتر قجری ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهمیت علم و دانش و دانشگاه بسیار زیاد است و تمام کشورها برای علم ارزش قائل شده و دانشگاه را که خط مقدم علم و دانش است را در اولویت اول قرار داده اند.

وی گفت: انجام هر کاری مبتنی بر دانش است و این دانش باید از خانواده، مدرسه و دانشگاه نشات بگیرد و همه ما جهت هدایت رفتار خود نیازمند اندیشه و علم هستیم.

قجری افزود: جهان امروز عصر اطلاعات است و کسی که دارای علم است، قدرت را هم در اختیار دارد.


ریاست دانشگاه پیام نور استان در ادامه گفت: اقتصاد امروزی دانش بنیان است و اقتصاد بدون دانش ارزش ندارد و قدرت نیز براساس دانش است.
 وی گفت: بر همین اساس، تولید سه عنصر دارد؛ نیروی انسانی، منابع طبیعی و سرمایه و استفاده از هر سه عنصر مبتنی بر علم است.

وی افزود: منزلت اجتماعی افراد هم در دانشگاه افزایش پیدا می کند.

وی در خصوص مزایای مهم دانشگاه پیام نور گفت:
کتب درسی دانشگاه پیام نور استاندارد سازی شده است و اکثر منابع درسی دانشگاه جزو منابع درسی سایر دانشگاه هاست.
همینطور این دانشگاه دانشجو محور است و دانشجو باید برای ترقی و کسب علم و دانش، تلاش زیادی بکند.

قجری برگزاری آزمون های متمرکز و امن را در دانشگاه پیام نور از مزایای بسیار خوب این دانشگاه برشمرد و گفت: این دانشگاه در بین تمام دانشگاه های پولی کشور، دارای کمترین نرخ شهریه می باشد.

وی اضافه کرد: بومی گزینی دانشجو در دانشگاه پیام نور دارای کمترین آسیب های اجتماعی است.

وی به کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور این نوید را داد که می توانند با سعی و تلاش خود، با طی 6 یا 7 ترم تحصیلی مدرک کارشناسی خود را اخذ کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر