ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد تا 27 مهر ماه انجام می‌گیرد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری سال 93 تا 27 مهرماه انجام می گیرد. داوطلبان و یا پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 93 که علاقمند به حضور در دانشگاه پیام نور یا سایر رشته محل های تکمیل ظرفیت هستند می توانند تا تاریخ 27 مهرماه 93 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود از کد رشته‌های امتحانی مربوط اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در این مرحله از ثبت نام در کد رشته محل های جدید قبول شوند قبولی قبلی آنها لغو و کان لم یکن محسوب می شود.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

اطلاعیه ‌‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ اعلام‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های آزمون‌ ورودی تحصیلات‌ تکمیلی ‌( کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌‌) سال‌ 1393 کلیک کنید

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر