رئیس جمهور وارد استان شد.
رئیس‌جمهور در ششمین سفر استانی دولت دقایقی پیش با استقبال حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه شهرکرد شد.

رئیس‌جمهور به منظور ششمین سفر استانی دولت دقایقی پیش با استقبال حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه شهرکرد شد.

روحانی پس از استقبال مردم از چهارراه فصیحی تا ورزشگاه انقلاب با حضور در جمع مردم شهرکرد در این ورزشگاه به سخنرانی می‌پردازد.

طبق برنامه پیش بینی شده، حسن روحانی طی سفری ۲ روزه در استان، دیدارهای مختلفی با روستاییان و عشایر، سرمایه گذاران و ایثارگران و منتخبان استان خواهد داشت.

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه شهرکرد، با ابراز خرسندی از سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیار خوشحالم خداوند این توفیق را به من و هیئت همراه داد که در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید، به استان دلاور پرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفری داشته باشیم. مردم غیور و عشایر استان را از نزدیک زیارت کرده، با نظرات مردم آشنا شویم و مطالبات را مرور کنیم. و طرح هایی را که برای سه سال آینده ی این دولت امکان پذیر است برای کل و یا حداقل برای بخش مهمی از آنها تصمیمات کاربردی گرفته شود.

دکتر روحانی افزود: امید است در جلساتی که با عشایر و روستاییان، روحانیون و سرمایه گذاران بخش صنعت، توسعه و سرمایه گذاری خواهیم داشت به نقطه نظرات آنها رسیدگی کنیم و انشالله مطالبی که در خور جلسات و دارای قابلیت اجرا برای دولت است، مطرح خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تصمیماتی که در این سفر پر برکت اتخاذ و اجرایی خواهد شد، بتواند در توسعه و پیشرفت استان تاثیر گذار باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر