اعلام فراخوان ثبت نام ازمتقاضیان بورسیه دانشگاه پیام نور در اردیبهشت ماه سال 93 دکتر آریامنش بر ضرورت کیفی سازی دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت این سرمایه بزرگ ملی نیازمند بازسازی، کیفی سازی، و تحولات زیربنایی ساختاری است.

دکتر آریامنش بر ضرورت کیفی سازی دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت این سرمایه بزرگ ملی نیازمند بازسازی، کیفی سازی، و تحولات زیربنایی ساختاری است.
به گزارش دانشگاه نیوز :دکتر محمد آریامنش دبیر جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور اعلام نمود با توجه به تصمیم مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از نیمه دوم سال 1392 فراخوان های بورس دانشجویی از فراخوان های استخدام تفکیک شده و در اردیبهشت ماه سال 93 اعلام خواهد شد. وی به دنبال تماس های متعدد متقاضیان بورسیه مبنی بر دلیل عدم درج فهرست نیاز های بورس دانشجویی دانشگاه پیام نور در فراخوان اسفند 92 اظهار داشت، بر اساس تصمیمات وزارت متبوع در راستای رفاه حال متقاضیان محترم بورس،  فراخوان بورس دانشجویی از فراخوان استخدام تفکیک شده و هرساله در اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی مرکز جذب اعضای علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد. بنابراین فهرست نیازهای بورس دانشگاه پیام نور نیز مثل سایر دانشگاهها در اردیبهشت سال 93 اعلام خواهد شد.
دکتر آریامنش اضافه نمود سیاست دانشگاه پیام نور تقویت هرم هیأت علمی و کیفی سازی دانشگاه است و این موضوع شامل بورسیه های دانشجویی نیز می شود بنابراین بدیهی است از میان متقاضیان سعی خواهد شد افرادی که دارای سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی درخشان تری باشند گزینش شوند.
دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور گفت: طبیعی است سطح علمی دانشگاههای مورد تأئید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با هم متفاوت بوده و در این رقابت به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و دانشگاههای با سطح علمی بالاتر، در از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند بود.
دکتر آریامنش در خصوص سیاست دانشگاه مبنی بر سایر اولویت های مورد نظر ادامه داد، با توجه به تقاضاهای تعداد زیادی از اعضای محترم هیأت علمی غیر بومی دانشگاه پیام نور مبنی بر تغییر محل خدمت موضوع در هیأت اجرایی جذب مطرح شده و بر اساس ارزیابی های کارشناسی و مصوبات هیأت اجرایی جذب دانشگاه مقرر گردیده از این پس متقاضیان بومی گزینش شوند بنابراین در فراخوان بورس نیز افراد بومی برای خدمت در واحد ها و مراکز دانشگاهی پیام نور انتخاب خواهند شد مگر در مواردی که متقاضی بومی نداشته باشد با این وجود استانهای همجوار در اولویت قرار خواهند گرفت. وی اظهار امیدواری نمود با توجه به ارزیابی های بسیار خوب کارگروه تخصصی آمایش رشته محل های دانشگاه، وضعیت جایابی متقاضیان محترم با دقت زیادی انجام خواهد شد.
دکتر آریامنش بر ضرورت کیفی سازی دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت این سرمایه بزرگ ملی نیازمند بازسازی، کیفی سازی، و تحولات زیربنایی ساختاری است. اقدامات بسیار خوبی در همین مدت کوتاه آغاز شده ولی حصول آمال و ایده آل های مورد نظر را نیازمند زمان دانست. آریامنش در پایان اظهار نمود به فضل پروردگار با تلاش صادقانه، تاکید بر خرد جمعی و مشارکت همه کارکنان محنرم دانشگاه و اعضای محترم علمی دانشگاه انشالله شاهد نتایج ارزشمند این تحولات خواهیم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر