چهارشنبه 24 شهریور 1395 تیم کاراته دانشگاه پیام نور لرستان در لیگ حرفه‌ای کشور شرکت می‌کند
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور گفت: تیم کاراته دانشگاه پیام نور لرستان امسال در مسابقات لیگ حرفه‌ای کشور شرکت می‌کند.
مهدی نصیرزاده اظهار داشت: سال گذشته هفت تیم به نمایندگی از دانشگاه پیام نور در لیگ‌های حرفه‌ای کشور حضور یافتند که از جمله می‌توان به تیم بدمینتون، تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی و تیم کاراته اشاره نمود، ضمن اینکه سعی کردیم تیم‌های ورزشی بانوان و آقایان به یک اندازه باشند و عدالت در این زمینه به خوبی رعایت شود.
وی خاطرنشان کرد:ما تنها به بودجه دانشگاه توجه نداریم بلکه سعی می‌کنیم با استفاده از اجاره دادن سالن‌های ورزشی که دانشگاه‌های پیام نور دارند و همچنین استفاده بهینه از تمام امکانات و ساختمان‌های پیام نور در سطح کشور درآمدزایی خوبی داشته باشیم.
نصیرزاده گفت: خوشبختانه در این مدت در حوزه ورزش در دانشگاه پیام نور کشور عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم به گونه‌ای که سه تیم از دانشگاه پیام نور به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات برون مرزی شرکت کردند که بر این اساس تیم بسکتبال دانشجویان ما قهرمان آسیا شد و سهمیه جهانی گرفت و به زودی در مسابقات جهانی چین شرکت می‌کند.
وی افزود: تیم شطرنج دانشگاه پیام نور برای نخستین بار توانست در مسابقات آسیایی به مقام سوم برسد ضمن اینکه تیم کاراته پیام نور مقام دوم آسیا و اقیانوسیه را به دست آورده است و این نشان از ظرفیت بالایی است که در حوزه ورزش در دانشگاه پیام نور وجود دارد.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور بیان کرد: خوشبختانه در استان لرستان نیز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه ورزش وجود دارد و بر این اساس سال آینده تیم کاراته دانشگاه پیام نور لرستان در مسابقات لیگ حرفه‌ای کشور شرکت می‌کند.
وی با اشاره به مسابقات اخیر لیگ کشتی باشگاه‌های کشور که در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور در این مسابقات دو تیم داشت که تیم پیام نور مازندران در رشته آزاد و تیم پیام نور خوزستان در رشته فرنگی به نمایندگی از دانشگاه پیام نور در این مسابقات شرکت کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر