دوشنبه 19 بهمن 1394 کلیه استانداردهای آموزش عالی در دانشگاه پیام نور رعایت می شود
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: حدود 700 هزار دانشجوی فعال در  بیش از 502  مرکز و واحد در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.
دکتر جمالزاده در کارگروه بررسی وضعیت درسی سرفصل کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی با عنوان اینکه بخش ادبیات دارای 330 عضو هیات علمی است، افزود: بخش ادبیات دارای 33 هزار دانشجوی مقطع کارشناسی ، 8360 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 113 دانشجو در مقطع دکتراست.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه نیمه حضوری است که دارای ویژگی های منحصر به فرد است. این دانشگاه با برگزاری آزمون های متمرکز و شیوه منبع محور توانسته دانشجویان توانمندی را تربیت نماید کما اینکه اکثر فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دیگر دانشگاه ها پذیرفته می شوند.
دکترجمالزاده یکی از ویژگی های مهم دانشگاه پیام نور را پذیرش دانشجو در رشته های الکترونیکی دانست و گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای 119 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی است و 100 هزار نفر از این سیستم خدمات می گیرند.
وی در مورد ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: ظرفیت های پذیرش در دانشگاه پیام نور مانند دیگر دانشگاه های دولتی، منطبق با مصوبات دفتر شورای گسترش وزارت علوم بوده و پذیرش دانشجو از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در ادامه تصریح کرد: کلیه استانداردهای آموزش عالی در دانشگاه پیام نور رعایت می شود و جذب دانشجو به هر قیمتی جزو برنامه ها و سیاست های دانشگاه پیام نور نیست.
گفتنی است، کارگروه بررسی وضعیت درسی سرفصل کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه ها با هدف پیشگیری از اشکالات و بازبینی مجدد سرفصل ها متناسب با نیازها و امکانات دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر