سه‌شنبه 9 شهریور 1395 دانشگاه پیام نور در کنار آموزش،پژوهش محور و کارآفرین است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان سمنان، همزمان با پنجمین روز هفته دولت، نشست  استادان، نخبگان علمی و فعالان سیاسی سمنان با وزیر علوم که در دانشگاه سمنان برگزار شد، فرصتی بود تا نمایندگان مراکز آموزش عالی استان در این جمع به ارائه گزارش و طرح برخی موضوعات مجموعه خود بپردازند. دکتر یوردخانی، رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان نیز در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گزارشی از وضعیت این دانشگاه، به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود به ارائه فعالیت های موفق دانشگاه پیام نور کشور و استان سمنان در راستای تربیت نیروهای متخصص و متعهد در مقطع آموزش عالی پرداخت و دانشگاه پیام نور را یکی از پیشگامان رهایی خانواده ها و داوطلبان از دغدغه کنکور دانست.

دکتر یوردخانی اظهار داشت: رسالت دانشگاه پیام نور در کنار آموزش، پژوهش است و محور پژوهش باید  با عنایت به شرایط جامعه در بخش صنعت، کشاورزی، محیط زیست، آب واز محض به  کاربردی تغییر یابد.

وی از استاندار و مدیران کل استان خواستار  شد که پروژه های تحقیقاتی خود را با همکاری دانشگاههای استان انجام دهند، بخصوص در بحث انتقال آب دریای خزر به استان از محققان دانشگاهها استفاده بیشتری شود که قطعا اعضای هیات علمی و دانشگاه ها مطمئن ترین گروه برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر