دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 اجرای طرحهای پایلوت و کشوری در دانشگاه پیام نور استان البرز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر جلالیان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل باید سرلوحه حرکت در مسیر توسعه کمی و کیفی دانشگاه در تمامی ابعاد قرار گیرد گفت:طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر ملت ،دولت و مسئولین در تمامی سطوح بتوانند در مسئله اقتصاد کارهای درست،بجا و متقن انجام دهند،شاهد تحولات عظیم و چشمگیری در دوران پسا تحریم خواهیم بود و این مهم جز با همدلی و تلاش بی وقفه میسر نخواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز یکی از وظایف روسای استانی دانشگاه را برنامه ریزی همراه با نگاه کار آفرینی،ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان دانشگاه و تبدیل علم به ثروت دانسته و بیان کرد: در سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی،تامین شرایط و فعالسازی کلیه امکانات و منابع مالی،آموزشی و ... برای تشویق سرمایه گذاران در جهت توسعه کارآفرینی و به اوج رساندن مشارکتهای عمومی تاکید شده است.
وی ادامه داد: باید از فرصتها ،ظرفیتها و امکانات موجود بهترین استفاده و بهره برداری را انجام دهیم و برای این منظورهمه باید تلاش کنند تا بتوانیم از فرصتهای سال اقتصاد مقاومتی به معنای حقیقی کلمه استفاده کنیم و تا پایان سال با تلاش و عزمی جهادی و با تکیه بر علم و عمل گرایی،سالی متفاوت در عرصه توسعه ایجاد کنیم.
جلالیان تصریح کرد:با برنامه ریزی و ایجاد افق بلند مدت و کوتاه مدت در تمامی امور علاوه بر ایجاد تحولات بنیادین در انجام وظایف و مسئولیت ها،شاهدایجاد امید و انگیزه در بین کارکنان و دانشجویان خواهیم بود ولازمه تحقق این اهداف کار و تلاش شبانه روزی و با برنامه ایست که دریچه های روشنی را برای آینده دانشگاه بیش از پیش رقم خواهد زد.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان البرز اظهار کرد:علاوه بر این تحرک و پویایی در انجام رسالتهای دانشگاه ،برنامه ریزی با عمل باعث خواهد شد دانشگاهیان نیز همراه با دولت و تمامی بخشها به سوی پیشرفت حرکت کنند و در نتیجه رونق علمی،پژوهشی،اقتصادی و شکوفایی در تمامی امور متبلور خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بیان کرد:دانشگاهیان پیام نور استان البرزبا عزمی راسخ تلاش می کنند تا کمبودها در تمامی بخشها مرتفع شود و با اجرای برنامه های مصوب دانشگاه تلاش خواهند کرد این فضای علمی و پژوهشی تبدیل به دانشگاهی پیشرفته در تمامی بخشها برای اجرای طرحهای کلان پیام نور کشور شود و تبلور عملگرایی در این دانشگاه نمود چشمگیری را به نمایش بگذارد.
وی با اشاره به تحولات جاری دانشگاه یاد آوری کرد:بی شک تا رسیدن به مرحله آرمانی مشکلاتی وجود دارد اما با برنامه ریزی و کار مداوم تلاش خواهیم کرد دانشجویان به طراوت دانشگاهی و فضایی سرشار از آرامش در تمامی ابعاد دست یابند.




دکتر اسحاق جلالیان پس از اتمام بازدیدهای میدانی از مراکز و واحد های پیام نور استان افزود:بررسیهای بعمل آمده حاکی از آنست که در استان البرز بسترهای مناسبی در جوار مراکز و واحد های تابعه دانشگاه پیام نور البرز در زمینه های مختلف اقتصادی وجود داردکه یقینا" با برنامه ای دقیق از تمام این بسترهاکه فرصتی در خور توجه می باشند در برنامه توسعه دانشگاه استفاده خواهیم کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در پایان با بیان این مهم که بزودی اجرای طرحهای پایلوت و کشوری دانشگاه در البرز کلید خواهد خورد اظهار امیدواری کرد:بی شک دانشجویان دانشگاه پیام نور شایسته بهترینها هستند و مدیریت و پرسنل ساعی دانشگاه تلاش خواهند کرد به وظایف و مسئولیتهای خود در تمامی بخشها جامه عمل بپوشانند و با نگاهی نو ،تفکری خلاقانه و حرکتی متفاوت به الگوی مناسبی برای دانشگاههای پیام نور کشور تبدیل شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر