شنبه 5 تیر 1395 اضافه شدن دو رشته جدید کارشناسی ارشد روانشناسی و فلسفه آموزش وپرورش در دانشگاه پیام نور شیراز و فسا
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد:
اضافه شدن دو رشته جدید کارشناسی ارشد روانشناسی و فلسفه آموزش وپرورش در دانشگاه پیام نور شیراز و فسا
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از پذیرش دانشجویان مجازی شاغل برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.
دکتر قرائتی اظهارداشت: داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد می توانند دانشگاه محل تحصیل خود را از سراسر کشور انتخاب نمایند که در این راستا دانشگاه پیام نور برای حل مشکلات ایاب وذهاب دانشجویان به دلیل فاصله زیاد محل سکونت با محل قبولی، خصوصاً برای افراد شاغل، تسهیلات ویژه ای درنظرگرفته است که از جمله آن می توان به اختیاری بودن حضور در کلاسهای درس و یا امکان شرکت در کلاسهای درس از طریق اینترنت، برگزاری آزمون های میان ترم به صورت آنلاین، انتخاب محل برگزاری آزمون پایان ترم در یکی از مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور نزدیک محل سکونت دانشجو، انجام کلیه امور مربوط به دانشجو از جمله ثبت نام اولیه، انتخاب واحد، پرداخت شهریه آنلاین،مشاهده نمرات و... به صورت اینترنتی،استفاده از اساتید دانشگاه پیام نور محل سکونت جهت انتخاب استاد راهنما یا مشاور در تدوین پایان نامه، اشاره کرد.
وی یادآور شد: با تسهیلات ایجاد شده، داوطلبان با خیال آسوده می توانند دانشگاه پیام نور شهرهای غیر از محل سکونت خود یا سایر استانها را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خود انتخاب کنند چرا که در این شیوه کمترین نیاز به حضور دانشجو در مرکز محل قبولی فرد می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در پاسخ به سئوال خبرنگار ما درباره اینکه آیا با مدرک دانشگاه پیام نور می توان در خارج از کشور ادامه تحصیل داد،اظهارداشت: دانشگاه پیام نورزیرمجموعه وزارت علوم می باشد که مدرک آن قابل ترجمه وارائه به دانشگاه های معتبر خارجی برای ادامه تحصیل بوده ودر داخل کشور نیز دارای ارزش استخدامی در همه دستگاه ها ونهادهای دولتی وخصوصی است.
دکتر قرائتی تصریح کرد: سیستم متمرکز آموزشی واستاندارد بودن منابع و سئوالات آزمونی ،محتوا محور بودن دانشگاه،پایه علمی قوی و اعتماد به نفس بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور در امور آموزش و پژوهش باعث ارتقاء سطح علمی دانشجویان پیام نور شده است که این مسئله در میزان قبولی فارغ التحصیلان پیام نور در آزمون های تحصیلات تکمیلی، آزمون های وکالت وهمچنین آزمون های استخدامی به خوبی قابل مشاهده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از این گفت وگو ،یادآور شد: در حال حاضر 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در 11 مرکز دانشگاه پیام نور در استان فارس فعال می باشد که پذیرش در رشته های روانشناسی در دانشگاه پیام نور شیراز و تاریخ وفلسفه آموزش وپرورش درفسا برای اولین بار از مهرماه95 آغاز می شود.
گفتنی است داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کد رشته محل های انتخابی را در فرم الکترونیکی انتخاب رشته وارد کرده و نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند .
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر