دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه پیام نور در شرایط خوبی قرار دارد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر اکبری قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در بازدید از دانشگاه پیام نورمرکز کرمان با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل» گفت:در راستای این مهم دانشگاه پیام نور نیز شعار «کارآفرینی،ماموریت گرایی وارتقای کیفی» را برای خود انتخاب کرده و ودر این راستا حرکت می کند.
وی با تاکید بر ارتقاء جایگاه دانشگاه پیام نور در همه ابعاد افزود: تمام دانشگاههای پیام نور سراسر کشور باید به سمت کار آفرینی حرکت کنند.
دکتر اکبری خاطر نشان کرد: باید همه کارکنان این دانشگاه، در راستای ارتقاء جایگاه علمی وتوسعه دانشگاه بیش از گذشته تلاش و مسئولین و پرسنل دانشگاه،باید به سمت کارآمد کردن دانشگاه حرکت نمایند.
قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی گفت:تاکید داریم که رشته های مورد نیاز جامعه، ایجاد رشته های میان رشته ای وتقاضا محور را راه اندازی کنیم تا هرکس بتواند در هرجایی در پیام نور تحصیل کند وبه آینده خود امید وار باشد.
وی گفت:ارتقاء دانشگاه پیام نور در بالا ترین جایگاه خود، وایجاد فضای آموزشی مناسب از اقداماتی است که می تواند در این دانشگاه محقق شود.
دکتر اکبری با اشاره به نسبت دانشجو به استاد در پیام نور افزود: باید استاندارهای لازم را در این زمینه رعایت کنیم وامروز در دانشگاه پیام نور نسبت دانشجو به استاد در شرایط خوبی قرار دارد.
قائم مقام دانشگاه در ادامه ضمن بازدید از ساختمانها،اماکن ورزشی و سایر پروژه های عمرانی پیام نور مرکز کرمان ، بر لزوم توجه به زیباسازی فضای دانشگاه تاکید و طراحی اصولی ،علمی و مهندسی فضاهای فیزیکی دانشگاه را عاملی مهم و تاثیر گذار در انتخاب،ثبات و ادامه تحصیل دانشجویان عنوان کرد.
دکتر اکبری با اشاره به ساخت پروژه های عمرانی افزود: در ساخت کار های عمرانی باید اصولی عمل شود وتکمیل مسجد پیام نور مر کز کرمان در بر نامه است.
قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نورگفت: ما مشکلات زیادی داریم وامروز فکر، سرمایه ایجاد می کند و میتوان با دعوت از خیرین در جهت توسعه دانشگاه استفاده کرد.
وی با اشاره به کاشت درخت در محیط های دانشگاه افزود: درختان وچمن هایی باید بکاریم که با شرایط آب وهوایی منطقه سازگاری داشته باشند.
قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور همچنین در بازدید از ساختمانها،اماکن ورزشی گفت: در آمدهای دانشگاه پیام نور مر کز کرمان باید در خود مرکز هزینه شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر