سه‌شنبه 9 شهریور 1395 رونمایی از شبکه علمی و پروفایل رزومه اعضای هیات علمی / نشر آثار علمی پژوهشی اساتید در فضای وب
دکتر تنها با اعلام خبر رونمایی از شبکه علمی و Home page های فارسی و انگلیسی کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: این Home page ها به نام تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه و با هدف ارائه اطلاعات پژوهشی و تحقیقاتی در فضای وب و دسترسی آسان به رزومه علمی اعضای هیات علمی راه اندازی شده است.
مدیرکل دفترآمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این امکان برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور به وجود آمده اظهار داشت: در این شبکه علاوه بر اطلاعات علمی و پژوهشی اساتید، امکان به اشتراک گذاری دانش، تجربیات، علوم نوین، همایش ها و ... و ثبت امتیاز به موارد به اشتراک گذاشته شده، وجود دارد و به تناسب امتیازات کسب شده و مراجعه به صفحات، اعضای هیات علمی رتبه بندی می شوند.
وی با اشاره به دیگر قابلیت های Home page اساتید اظهار داشت: از آنجا که سیستم به صورت پیش فرض بسیاری از اطلاعات کاربران را به عنوان کلمات کلیدی به موتورهای جستجو معرفی می نماید، کلیه اساتید با ثبت دقیق اطلاعات و افزایش میزان مراجعه به صفحاتشان ، می توانند از رتبه بالاتری در رنکینگ موتورهای جستجو برخوردار شوند.
دکتر تنها با عنوان اینکه امکان مشاهده میزان مراجعه به صفحات شخصی نیز در پنل وجود دارد، افزود: کلیه اساتید می توانند از طریق این نرم افزار ضمن تبادل اطلاعات با سایر اعضا و ارسال پیام، در بخش ارتباطات و یادداشت ها نیز به شکل ویژه و در قالب یادداشت، اطلاعیه، اسلاید و ... با دانشجویان خود در تعامل باشند.
وی درخصوص نحوه به روز رسانی اطلاعات Home page ها گفت: کلیه اساتید می توانند با مراجعه به نشانی Staff.pnu.ac.ir/account جهت به روز رسانی آثار خود اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر