سه‌شنبه 4 خرداد 1395 اولین آئین دانش آموختگی 90 دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز چابهار برگزار شد به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اولین آئین دانش آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز چابهار، برگزار شد و از 90 دانش آموخته تجلیل به عمل آمد.
مرتضی پور ملایی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز چابهار گفت: فارغ التحصیلی اتمام یک دوره و وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی می باشد، مرحله ای که در آن حس مسئولیت¬پذیری تکامل یافته و فرصت ایفای نقش و تکمیل تجارب بدست خواهد آمد.
وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان نباید به پایان این دوره بسنده کنند، با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور و آشنا بودن دانشجویان با قوانین آموزشی و ساختار دانشگاه و همین طور امکانات آموزش الکترونیکی، با تلاش و پشتکار خواهند توانست، مقاطع تحصیلی بالاتر را نیز، در دانشگاه پیام نور طی کرده و در جهت خدمت رسانی به جامعه گام بردارند.
گفتنی است اولین آئین دانش آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز چابهار با حضور جمع کثیری از اساتید، دانشجویان، مسئولین شهر و خانواده دانشجویان برگزار شد و ویژه برنامه های شاد فرهنگی نظیر شعر خوانی، مقاله خوانی، گروه موسیقی سنتی، ارائه شهر طنز، تقلید صدا و ... به اجرا در آمد و در پایان دانش آموختگان به جایگاه دعوت شدند و پس از دریافت لوح و تندیس همگی یک صدا سوگند نامه دانش آموختگی دانشگاه را قرائت کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر