یکشنبه 14 شهریور 1395 اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال سه نفره دانشجویان
اولین فراخوان و اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال سه نفره دانشجویان جهت شرکت در مسابقات لیگ جهانی ، از تاریخ ١٠ لغایت ١٤ شهریور ماه در مشهد و به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد در حال برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی پیام نور، مرحله اول این اردو با حضور ١٢ نفر از بازیکنان منتخب دانشگاه های سراسر کشور انجام و مرحله دوم از ٣الی ٦ مهرماه در تهران خواهد بود.
دکتر داوریار عضو شورای دانشگاه پیام نور با حضور در اردوی تیم، ضمن خداقوت به کادرفنی و کلیه دانشجویان افزود: افتخار می‌کنیم که دانشجویان پیام نور علاوه بر سرآمدی در علم، در ورزش هم مایه افتخار دانشگاه و کشور هستند.
رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم بیان کرد: همه اهتمام و کوشش ما فراهم آوردن امکانات حداکثری علیرغم همه محدودیت ها است و امیدواریم سوم آبان ماه شاهد اهتزاز پرچم پرافتخار و نواختن سرود ملی ایران در چین باشیم.
شایان‌ذکر است تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از ایران، تیرماه امسال برای نخستین بار موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شده بود مجوز حضور در مسابقات بسکتبال لیگ جهانی دانشجویان را که از تاریخ ٢٧ مهر لغایت ٣ آبان در ژیامن چین برگزار شود، دریافت کرده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر